TERENOWO.PL to założony w 2007 roku portal motoryzacyjny poświęcony pojazdom i sportom off-roadowym. Popieramy wyłącznie legalną jazdę w terenie, sprzeciwiając się bezmyślnemu niszczeniu przyrody, rozjeżdżaniu szlaków turystycznych i płoszeniu zwierząt. Chcesz pokazać, jakim jesteś off-roaderem? Zapisz się na rajd i stań do rywalizacji z innymi zawodnikami.
Marcin Łukaszewski i Magda Duhanik w BMW GPR Seria 1 wykręcili najlepszy czas na prologu Baja Drawsko – I rundy RMPST 2014. 2 sekundy za nimi finiszowali walczący „na własnym boisku” Sławomir Wasiak i Marcin Grydziuszko. Podium uzupełnili Łukasz Komornicki i Ernest Górecki startujący po raz pierwszy nowym Chevroletem S10 G1 Racing, którzy do zwycięzców stracili 9 sekund.
Znakomity debiut (4. czas prologu) zaliczyli również Paweł Molgo i Janusz Jandrowicz, którzy niedawno przenieśli się z grupy T2 do T1 i w Drawsku również po raz pierwszy startują Nissanem Navara Overdrive T1. Ponad 30 sekund do liderów straciły kolejne załogi grupy T1: Grajek-Brakowiecki i Stańco-Kołodziej. Obok nich świetnie wypadli Aleksander Szandrowski i Rafał Płuciennik, którzy swoim Nissanem grupy TH uplasowali się na 7. miejscu w „generalce” tuż przed Pawłem Oleszczakiem i Maciejem Chełmickim. Blisko pół minuty do „Faziego” stracili Piotr Białkowski i Bartłomiej Momot – 2. załoga grupy TH.
Najszybszą załogą grupy T2 na prologu byli Zbigniew i Ryszard Więcławkowie. W Open prowadzą Marcin Kruszewicz i Ludwik Wikowicz. W T4 Tatra Szustkowskiego była minmalnie szybsza od MAN-a Barana.
W „generalce” Rajdowego Pucharu Polski Samochodów Terenowych prowadzą po prologu Krzysztof Antończak i Andrzej Mańkowski, którzy o 15. sek. wyprzedzili Pawła Matkowskiego i Dominikę Odejewską.
Najszybszymi zawodnikami Pucharu Polski w rajdach baja byli Sebastian Kałużny (moto) i Zbigniew Zych (quady 4x2).
MM, fot. Paweł Rosłoń / Off-road Sport
Znakomity debiut (4. czas prologu) zaliczyli również Paweł Molgo i Janusz Jandrowicz, którzy niedawno przenieśli się z grupy T2 do T1 i w Drawsku również po raz pierwszy startują Nissanem Navara Overdrive T1. Ponad 30 sekund do liderów straciły kolejne załogi grupy T1: Grajek-Brakowiecki i Stańco-Kołodziej. Obok nich świetnie wypadli Aleksander Szandrowski i Rafał Płuciennik, którzy swoim Nissanem grupy TH uplasowali się na 7. miejscu w „generalce” tuż przed Pawłem Oleszczakiem i Maciejem Chełmickim. Blisko pół minuty do „Faziego” stracili Piotr Białkowski i Bartłomiej Momot – 2. załoga grupy TH.
Najszybszą załogą grupy T2 na prologu byli Zbigniew i Ryszard Więcławkowie. W Open prowadzą Marcin Kruszewicz i Ludwik Wikowicz. W T4 Tatra Szustkowskiego była minmalnie szybsza od MAN-a Barana.
W „generalce” Rajdowego Pucharu Polski Samochodów Terenowych prowadzą po prologu Krzysztof Antończak i Andrzej Mańkowski, którzy o 15. sek. wyprzedzili Pawła Matkowskiego i Dominikę Odejewską.
Najszybszymi zawodnikami Pucharu Polski w rajdach baja byli Sebastian Kałużny (moto) i Zbigniew Zych (quady 4x2).
MM, fot. Paweł Rosłoń / Off-road Sport