TERENOWO.PL to założony w 2007 roku portal motoryzacyjny poświęcony pojazdom i sportom off-roadowym. Popieramy wyłącznie legalną jazdę w terenie, sprzeciwiając się bezmyślnemu niszczeniu przyrody, rozjeżdżaniu szlaków turystycznych i płoszeniu zwierząt. Chcesz pokazać, jakim jesteś off-roaderem? Zapisz się na rajd i stań do rywalizacji z innymi zawodnikami.
Na początku trzęsienie ziemi, a potem napięcie rośnie. Taki był scenariusz dla filmów Hitchcocka. Taką samą drogę serwis AGCltd obrał przy prezentacji swoich MPR-ów. Oto kolejny z nich, tym razem w specyfikacji TH.
Na początek kilka suchych faktów:
- silnik BMW 4.4L 286KM 440Nm + 6-biegowa skrzynia
- zbiornik paliwa 125 litrów
- mosty napędowe nissan patrol
- stały napęd na 4 koła z centralnym mech. Blokowanym
- lekkie nadwozie z kompozytów (replika nadwozia Mitsubishi Pajero Evolution MPR13)
- wzmocnione mosty
- rozstaw osi 108 cali
- zdublowany system zasilania paliwem
- rama land rover
Prace przy aucie składały się z dwóch etapów. Pierwszy z nich zakończył się w 2011 roku, kiedy to nadwozie odjechało do inwestora (pierwsze komercyjnie wyprodukowane nadwozie).
Drugi etap zaczął się wczesną wiosną tego roku. Okazało się, że w poskładanym podwoziu inwestora rozstaw osi jest niepasujący do rozstawu osi w nadwoziu?! I tu powstało klasyczne pytanie - co było pierwsze: kura czy jajko? Cięcie nadwozia czy wydłużanie rozstawu osi w kompletnym już podwoziu?
Seriws AGCltd podjął wyzwanie. Kwestia rozstawu osi nie była jedynym zmartwieniem, które należało poprawić. Cierpliwie przerabiano nadwozie, aby dopasować je do podwozia i klatki bezpieczeństwa. W międzyczasie dołożono kilka elementów jak np. górne i boczne wloty powietrza.
Auto zaczęło nabierać wyglądu, a skrócony rozstaw osi w stosunku do oryginalnego Pajero MPR13 nadał mu bardziej zwartą sylwetkę.
Fachowcy z AGCltd mają nadzieję, że po dalszych pracach wykończeniowych u inwestora auto z sukcesami zaprezentuje się na krajowych trasach rajdów cross country, a sprawdzona i wytrzymała konstrukcja na sztywnych mostach da sobie radę nie tylko na szutrach, ale i w cięższym terenie. Ich zdaniem MPR13 w specyfikacji TH jest dobrą i tańszą alternatywą dla aut klasy T1 czy T2, a na pewno wzbudza nie mniej emocji.
info: AGCltd / ZOBACZ WIĘCEJ NA BLOGU AGCLTD (forum.terenowo.pl)
Na początek kilka suchych faktów:
- silnik BMW 4.4L 286KM 440Nm + 6-biegowa skrzynia
- zbiornik paliwa 125 litrów
- mosty napędowe nissan patrol
- stały napęd na 4 koła z centralnym mech. Blokowanym
- lekkie nadwozie z kompozytów (replika nadwozia Mitsubishi Pajero Evolution MPR13)
- wzmocnione mosty
- rozstaw osi 108 cali
- zdublowany system zasilania paliwem
- rama land rover
Prace przy aucie składały się z dwóch etapów. Pierwszy z nich zakończył się w 2011 roku, kiedy to nadwozie odjechało do inwestora (pierwsze komercyjnie wyprodukowane nadwozie).
Drugi etap zaczął się wczesną wiosną tego roku. Okazało się, że w poskładanym podwoziu inwestora rozstaw osi jest niepasujący do rozstawu osi w nadwoziu?! I tu powstało klasyczne pytanie - co było pierwsze: kura czy jajko? Cięcie nadwozia czy wydłużanie rozstawu osi w kompletnym już podwoziu?
Seriws AGCltd podjął wyzwanie. Kwestia rozstawu osi nie była jedynym zmartwieniem, które należało poprawić. Cierpliwie przerabiano nadwozie, aby dopasować je do podwozia i klatki bezpieczeństwa. W międzyczasie dołożono kilka elementów jak np. górne i boczne wloty powietrza.
Auto zaczęło nabierać wyglądu, a skrócony rozstaw osi w stosunku do oryginalnego Pajero MPR13 nadał mu bardziej zwartą sylwetkę.
Fachowcy z AGCltd mają nadzieję, że po dalszych pracach wykończeniowych u inwestora auto z sukcesami zaprezentuje się na krajowych trasach rajdów cross country, a sprawdzona i wytrzymała konstrukcja na sztywnych mostach da sobie radę nie tylko na szutrach, ale i w cięższym terenie. Ich zdaniem MPR13 w specyfikacji TH jest dobrą i tańszą alternatywą dla aut klasy T1 czy T2, a na pewno wzbudza nie mniej emocji.
info: AGCltd / ZOBACZ WIĘCEJ NA BLOGU AGCLTD (forum.terenowo.pl)