Buldożery w Autotraperze

Buggy_13Łódzki dealer Autotraper, którego szefem jest zapalony off-roader Maciej Majchrzak, wchodzi w nowy etap rozwoju. Dotychczasowa powierzchnia salonu przeznaczona na potrzeby marki Chrysler, Jeep, Dodge, a od pewengo czasu także Suzuki gwałtownie się rozrasta.

Powstaje nowy moduł budynku o powierzchni około 400 m2, gdzie docelowo staną samochody marki Suzuki, a także moduł około 600 m2 pod strefę serwisową i blacharsko-lakierniczą.

O wykorzystaniu zwolnionej w ten sposób przestrzeni w dotychczasowym salonie firma myśli od kilku miesięcy. Wszystko wskazuje na to, że już niedługo zobaczymy w Autotraperze kolejne marki, w tej intencji prowadzone są już zaawansowane rozmowy. Dealer kojarzony do tej pory z samochodami Chrysler, Jeep, Dodge, a od września ubiegłego roku również Suzuki, konsekwentnie zmierza w kierunku stania się dealerem multibrandowym.

Zakończenie budowy planowane jest na lipiec.

AK

(18/05/2010)