Wydrukuj tę stronę

MUTT Gliwice zaprasza na V edycję Ogólnopolskiej Terenowej Integracji „Dla Choinki” - 6 grudnia 2014

grudzień 05, 2014

Miło nam zaprosić wszystkich pasjonatów 4×4 i nie tylko do uczestnictwa w kolejnej edycji OTI „DLA CHOINKI”. Impreza jest imprezą charytatywną integrującą środowisko Polskiego OFF ROADU. Celem akcji jest zebranie środków, które zostaną przekazane tym najbardziej potrzebującym, ciężko doświadczonym przez los.

W tym roku MUTT Gliwice pomaga podopiecznym ośrodka M. B. Uzdrowienie Chorych w Knurowie. Celem działalności Ośrodka jest niesienie pomocy humanitarnej osobom niepełnosprawnym, osobom w podeszłym wieku, dzieciom oraz osobom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej poprzez:
- kompleksową działalność opiekuńczą, terapeutyczną, wychowawczą i rehabilitacyjną,
- działania integracyjne włączające podopiecznych w nurt życia społeczności  lokalnej,
- współdziałanie z rodziną Uczestników i Wychowanków oraz instytucjami i organizacjami prowadzącymi
- działalność na rzecz osób niepełnosprawnych oraz znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej.

W tym roku MUTT Gliwice zaprasza Was do startu w rajdzie, którego trasy będą przebiegały po Kotlarni i okolicach. Trudność i charakter tras została dopasowana ściśle do charakteru startujących pojazdów. Po dotarciu do mety trasy nawigacyjnej (i to tylko dla tych którzy bardzo chcą się zmoczyć) możliwy będzie wjazd w naprawdę trudny teren. Ponadto przygotowano szereg prób sprawnościowych, zabaw i niespodzianek. Każdy będzie się mógł wykazać umiejętnością prowadzenia samochodu i nawigowania w terenie. Jak co roku organizowana będzie loteria fantowa, a także szykowana jest wielka niespodzianka dla uczestników i osób towarzyszących:)

oti2014Termin: 06.12.2014 - SOBOTA
Miejsce spotkania: Kotlarnia, parking przy lokomotywach, godzina 8.00
Biuro imprezy czynne do godziny 9.30
Wyjazd załóg na trasy o godzinie 10.00.

Koszt uczestnictwa w imprezie:
200,00 zł – SAMOCHÓD
150,00 zł – QUAD / MOTOCYKL

Klasa – jedna dla wszystkich: TURYSTYK (T)

Termin przyjmowania zgłoszeń : 30 listopada 2014
Ostateczny termin przyjmowania wpłat :
30 listopada 2014 (wpłaty prosimy wpłacać na konto stowarzyszenia BANK BZWBK O/GLIWICE: 86 1090 1766 0000 0001 1726 1912)

Załogom, które dopełnią formalności gwarantujemy okolicznościową koszulkę + michę (posiłek dla pilota i kierowcy). Każda dodatkowa osoba w załodze to kolejne 50 zł (25 zł liczone na poczet posiłku, 25 zł liczone na poczet dodatkowej koszulki).

Lista zgłoszeń i wpłat zostaje otwarta do dnia imprezy. Każde zgłoszenie po wyznaczonym terminie zostanie przyjęte, jednakże nie gwarantujemy okolicznościowych koszulek dla załogi, ale… micha będzie :)

Zgłoszenia prosimy przesyłać e-mailem na adres:   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W zgłoszeniu prosimy o podanie:
- personaliów kierowcy oraz pilota (oraz dodatkowych osób w załodze),
- danych teleadresowych,
- danych pojazdu (marka, model, numer rejestracyjny, nr ubezpieczenia pojazdu)
- nr prawa jazdy kierowcy
- rozmiaru koszulek (pilot /kierowca)