Już wystartowali! Polacy walczą na Ładodze Trophy 2012

Zespół Off-roadsport Titanium, czyli Marcin Łukaszewski i Magda Duhanik, a także dwie inne ekipy samochodowe klasy TR-3: Adam Bomba (Land Rover Defender 90) i Rafał Płatek (Jeep Wrangler), oraz dwuosobowy zespół ATV: Katarzyna Kaczmarska i Kamil Podolak (Suzuki KingQuad) rozpoczęli zmagania w rajdzie Ładoga Trophy. W sobotę miał miejsce start honorowy i pierwszy etap rajdu.

Zespół Marcina i Magdy dotarł do St. Petersubraga z drobnymi problemami. Serwis składający się z busa, przyczepy i pick-upa musiał odstać na granicy prawie 30 godzin. Reszta ekipy po wypełnieniu kart wizowych na lotnisku bez kłopotów dotarła do "sportiwnej hali", gdzie mieści się baza administracyjna.

Team Off-roadsport Titanium bez problemu przeszedł odbiór administracyjny i badania kontrolne. W rosyjskich zawodach to procedury dość złożone i zajmujące około 2-3 godzin. Odwiedzając kolejne stoliki wypełnia się druki, rejestruje u lekarza, składa opłaty i pobiera gadżety. Następne są procedury związane z badaniem technicznym i sprawdzeniem poprawności oklejenia maszyny.  Prawie jak na Dakarze...

W sobotę o 9 rano zawodnicy zerali się na Placu Issakowskim, gdzie odbył się start honorowy. Następnie uczestnicy pokonali 90 km za Sankt Petersburg, gdzie ruszyli na pierwszy odcinek specjalny...
text i foto: Paweł Rosłoń

Już wystartowali! Polacy walczą na Ładodze

 

Zespół Off-roadsport Titanium, czyli Marcin Łukaszewski i Magda Duhaniki, a także dwie inne ekipy samochodowe klasy TR-3: Adam Bomba (Land Rover Defender 90) i Rafał Płatek (Jeep Wrangler), oraz dwuosobowy zespół ATV: Katarzyna Kaczmarska i Kamil Podolak (Suzuki KingQuad) rozpoczęli zmagania w rajdzie Ładoga Trophy. W sobotę miał miejsce start honorowy i pierwszy etap rajdu.


Zespół Marcina i Magdy dotarł do St. Petersubraga z drobnymi problemami. Serwis składający się z busa, przyczepy i pick-upa musiał odstać na granicy prawie 30 godzin. Reszta ekipy po wypełnieniu kart wizowych na lotnisku bez kłopotów dotarła do "sportiwnej hali", gdzie mieści się baza administracyjna.


Team Off-roadsport Titanium bez problemu przeszedł odbiór administracyjny i badania kontrolne. W rosyjskich zawodach to procedury dość złożone i zajmujące około 2-3 godzin. Odwiedzając kolejne stoliki wypełnia się druki, rejestruje u lekarza, składa opłaty i pobiera gadżety. Następne są procedury związane z badaniem technicznym i sprawdzeniem poprawności oklejenia maszyny. Prawie jak na Dakarze...


W sobotę o 9 rano zawodnicy zerali się na Placu Issakowskim, gdzie odbył się start honorowy. Następnie uczestnicy pokonali 90 km za Sankt Petersburg, gdzie ruszyli na pierwszy odcinek specjalny...

text i foto: Paweł Rosłoń