Zakręcone Bronco, czyli nowe atuty RemX Team przed sezonem 2013

Niekiedy groźny wygląd bywa jedynie kamuflażem niemającym wiele wspólnego z rzeczywistą siłą i umiejętnościami danego zawodnika. Uwaga ta nie dotyczy monumentalnego Forda Bronco Agaty i Remka Moenertów z RemX Team, którego aparycja idzie w parze z wojowniczym sercem i brutalną siłą emanującymi z jego mostów portalowych (50 cm prześwitu!) i 186-konnego silnika V6. W tym sezonie RemX będzie jeszcze groźniejszy... Drżyjcie rywale!

ZOBACZ TAKŻE: RemX - Pogromca Smoków

Nową bronią załogi Moenertów będzie ukończone właśnie elektryczno-hydrauliczne sterowanie osi tylnej. - Rozwiązanie to w ogromny sposób poprawia zdolności manewrowe naszego samochodziku - relacjonują właściciele pojazdu. - Oś tylna sterowana jest w dowolny sposób niezależnie od osi przedniej. Ponadto system ten wyposażony jest w przycisk uruchamiający funkcję automatycznego powrotu tylnych kół „do jazdy na wprost”.

Tylnymi kołami kierowca steruje za pomocą niewielkiego joysticka umieszczonego obok kierownicy. Rozwiązanie to sprawia, że potężny RemX stał się dużo bardziej zwrotny. W razie potrzeby może również zamienić się na chwilę w pojazd czterośladowy i poruszać się tak naprawdę bokiem. Możliwości jest wiele, a Moenertowie zamierzają z nich skorzystać, walcząc w najtrudniejszych polskich ekstremach. Rozgrzewką będzie Warmiński Rajd Przeprawowy, który ma przygotować załogę do startu w Magam Trophy 2013. Długie i techniczne trawersy będą okazją, by skorzystać z nowych atutów zakręconego RemX-a.

MM, fot. remx.pl/studio-a-propos.com