Wyprzedaż Gratów – część I. Rozmawiamy z Marcinem Łukaszewskim

IMG_5230_2SAM EVO3 Marcina Łukaszewskiego i Magdy Duhanik jest na sprzedaż! Informacja ta szybko obiegła polski świat off-roadowy. Dlaczego nasi najbardziej utytułowani off-roaderzy mijającego sezonu zamierzają pozbyć się swego auta? Tego postanowiliśmy dowiedzieć się u samego źródła.

ZOBACZ TAKŻE: Premiera SAM EVO3 - Łukaszewski i Duhanik ruszają na podbój Europy | Przed MT Rally 2011: Interesuje nas sport – mówi Marcin Łukaszewski

Arek Kwiecień: W sezonie, który dobiega właśnie końca, wygraliście najważniejsze polskie rajdy: Magam Trophy, Drezno-Wrocław, MT Rally, MT Series. Wszystko w nowym aucie  SAM Evo 3, czyli kolejnym klonie Grata 2, którym jeździcie od wiosny. Teraz zamieszczacie ogłoszenie o sprzedaży SAM-a – dlaczego?
Marcin Łukaszewski: SAM sprawdził się w stu procentach. Nie zawiódł nas i naszych oczekiwań, o czym świadczą tegoroczne puchary z rajdów. Założenia zostały spełnione. Uważam, że na tę  chwilę nie ma lepszej konstrukcji do rajdów przeprawowych i maratońskich w Polsce, a nawet w Europie. Sprawdził się znakomicie zarówno na wielodniowym, maratońskim Dreźnie, jak i w bardzo trudnym przeprawowym Magamie.

- Skąd więc pomysł o jego sprzedaży? Przecież zwycięskiego składu nie powinno się zmieniać!
- To nie ma znaczenia , rok temu zwycięski skład  też został zmieniony… Podjęliśmy decyzję o sprzedaży SAM-a nie dlatego, że jesteśmy z niego niezadowoleni – wręcz przeciwnie. Ale chcielibyśmy spróbować innych rajdów, bardziej sportowego ścigania, czyli rajdów cross-country w stylu FIA. W tym roku mieliśmy okazję wystartować SAM-em w Baja Poland – zawody te bardzo przypadły nam do gustu, ale i pokazały, że nasz samochód nie ma szans profesjonalnie konkurować z niezależnie zawieszonymi T-jedynkami.

_MG_1981offroadsport_ses- Nie w tym celu został stworzony…
- Zgadza się. Ponieważ nie chcieliśmy i nie zamierzamy na razie porzucać rajdów przeprawowych, wpadliśmy na pomysł, by sprzedać SAM-a, a np. w Magamie i Pucharze wystartować naszą sprawdzoną Suzuki. Finanse ze sprzedaży SAM-a mieliśmy natomiast przeznaczyć na auto do rajdów cross-country. Na przyszły sezon mielibyśmy dwa auta – jedno do przepraw, drugie do cross- country.

- Niezła rewolucja…
- Plan był dobry, ale życie go zweryfikowało, bo tydzień temu udało nam się sfinalizować sprzedaż… Suzuki. Teraz sytuacja delikatnie się skomplikowała, bo gdyby znalazł się również kupiec na SAM-a, zostalibyśmy bez auta…

- A rajdówka cross-country?
- Rozeznaliśmy trochę ten rynek i okazało się, że nie jest on zbyt bogaty w oferty sprzedaży. Póki co nie znaleźliśmy żadnej ciekawej propozycji…

- Ale SAM wciąż jest na sprzedaż?
- Tak, choć nasza determinacja mocno zmalała. Dziś na pewno nie zamierzamy go sprzedawać „na siłę”. Odrzucamy również możliwość negocjacji ceny. Będziemy rozmawiać wyłącznie z poważnymi kontrahentami.

- W zasadzie to nie wiem, czego Wam życzyć…
- Działamy bez pośpiechu. Zaczekamy co przyniesie nowy rok.
(Rozmawiał: Arek Kwiecień)

IMG_4392SAM Evo 3 – oferta sprzedaży:
Sam Evo 3 rok budowy 2011. W sezonie 2011 auto zajęło pierwsze miejsca w rajdach Magam Trophy www.magamtrophy.pl, MT  Rally www.mtrally.pl, Drezno-Wrocław www.rally-breslau.com itd. Uniwersalna sprawdzona konstrukcja daje możliwość startu w rajdach przeprawowych jak i maratonach. Samochód serwisowany gruntownie po każdym ze startów, sprawny, bezawaryjny. Auto praktycznie zdublowane serwisowo, posiadam dużo części zapasowych tj. koła,  mosty, silnik, reduktor, zawieszenie, układ chłodzenia, elektronika itd. Lista części zapasowych do wglądu dla poważnie zainteresowanych. Możliwość serwisowana pojazdu.
Więcej informacji na stronie: www.off-roadsport.pl
Dane techniczne: http://www.off-roadsport.pl/pl/zespo/sprzt/sam-evo-iii

Cena: 300.000 zł
Marcin Łukaszewski
507 170 765


Jutro rozmowa z Tomkiem Traskiewiczem, którego Grat nr 4 również jest na sprzedaż…