Śmietnik EVO - śrubka po śrubce



Początek... etap pośredni... Finał!

Smietnik_1

Smietnik_3

Smietnik_2


Wszystko zaczęło się w 2006 r., kiedy została podjęta decyzja o kupnie auta terenowego.
Oryginalny Jeep Wrangler YJ z silnikiem 4.2, liczący sobie już 22 wiosny, co jakiś czas otrzymywał nowe organy. Pierwszy przeszczep przeszedł jeszcze przed tym, jak go wybraliśmy. Zakupiony został z silnikiem Chevroleta Small Block 5.7 V8 300 KM z układem zasilania Edelbrock. Auto miało wzmacniane resory wraz z przedłużanymi wieszakami oraz amortyzatorami Procomp. Mosty oryginalne od Jeepa wraz z oponami 35x12,5 R15, poszerzenia nadkoli 19 cm, dwa wolne wydechy, hard top i bagażnik dachowy. To jedynie cząstka tego, co tworzyło tego pięknego bulwarowego Jeepa…

Tak rozpoczyna się historia budowy słynnego już Śmietnika EVO Andrzeja Bruskiego, który na tegorocznym Magam Trophy wywalczył 6. lokatę. Cały opis znajdziecie na blogu 4x4 Miastko Team (forum.terenowo.pl). Zapraszamy do lektury!

I Ty również możesz zaprezentować swoją firmę, zespół, imprezę lub samochód na portalu TERENOWO.PL! Wejdź na forum.terenowo.pl - załóż bloga i dodaj swoją terenówkę do garażu. To nic nie kosztuje, a zapewnia rozgłos w off-roadowym świecie. Najciekawsze wpisy będą prezentowane na głównej stronie TERENOWO.PL.

Przypominamy o konkursie „Żyj Terenowo!” – do wygrania wyciągarki, radia CB, liczne akcesoria off-roadowe ufundowane przez importera marki TITANIUM WINCH - wystaczy być aktywnym na forum.terenowo.pl! Konkurs trwa do 12.10.2011 r.