TERENOWO.PL to założony w 2007 roku portal motoryzacyjny poświęcony pojazdom i sportom off-roadowym. Popieramy wyłącznie legalną jazdę w terenie, sprzeciwiając się bezmyślnemu niszczeniu przyrody, rozjeżdżaniu szlaków turystycznych i płoszeniu zwierząt. Chcesz pokazać, jakim jesteś off-roaderem? Zapisz się na rajd i stań do rywalizacji z innymi zawodnikami.
Land Rover szykuje sportowe odmiany modeli Range Rover Sport i Evoque. 300-konny Evoque RS powinien zadebiutować już w tym roku, podczas gdy 542-konny RR Sport RS spodziewany jest w 2014 roku.
Range Rovera Evoque RS będzie napędzał 2-litrowy turbodoładowany silnik benzynowy, mocniejszy o blisko 60 KM od standardowego Si4. Projektanci auta pracują też nad „subtelnymi” dodatkami, które pozwolą mu wyróżnić się z tłumu również za sprawą swojego wyglądu.
Range Rover Sport RS zapowiada się jeszcze okazalej. Nowe 5-litrowe V8 ma mu zapewnić co najmniej taką samą moc, jak dysponują Jaguary XKR-S czy XJR, czyli 542 KM. Dzięki temu będzie miał ponad 30 KM więcej niż w wersji ze „zwykłym” 5.0 V8 (510 KM). Pozwoli to mu przyspieszać do „setki” w 4,5 sek. (zamiast 5,3 sek.). Z wyglądu będzie wyróżniać się m.in. zmodernizowanym zderzakiem przednim, w którym miejsce świateł przeciwmgielnych zajmą duże wloty powietrza. Zmianom ulegnie oprogramowanie zawieszenia i układu hamulcowego, która ma stać się bardziej wydajny.
MM
Range Rovera Evoque RS będzie napędzał 2-litrowy turbodoładowany silnik benzynowy, mocniejszy o blisko 60 KM od standardowego Si4. Projektanci auta pracują też nad „subtelnymi” dodatkami, które pozwolą mu wyróżnić się z tłumu również za sprawą swojego wyglądu.
Range Rover Sport RS zapowiada się jeszcze okazalej. Nowe 5-litrowe V8 ma mu zapewnić co najmniej taką samą moc, jak dysponują Jaguary XKR-S czy XJR, czyli 542 KM. Dzięki temu będzie miał ponad 30 KM więcej niż w wersji ze „zwykłym” 5.0 V8 (510 KM). Pozwoli to mu przyspieszać do „setki” w 4,5 sek. (zamiast 5,3 sek.). Z wyglądu będzie wyróżniać się m.in. zmodernizowanym zderzakiem przednim, w którym miejsce świateł przeciwmgielnych zajmą duże wloty powietrza. Zmianom ulegnie oprogramowanie zawieszenia i układu hamulcowego, która ma stać się bardziej wydajny.
MM