TERENOWO.PL to założony w 2007 roku portal motoryzacyjny poświęcony pojazdom i sportom off-roadowym. Popieramy wyłącznie legalną jazdę w terenie, sprzeciwiając się bezmyślnemu niszczeniu przyrody, rozjeżdżaniu szlaków turystycznych i płoszeniu zwierząt. Chcesz pokazać, jakim jesteś off-roaderem? Zapisz się na rajd i stań do rywalizacji z innymi zawodnikami.
„Oficjalne zdjęcia szpiegowskie”? - coś tu chyba nie gra... Oksymoron stworzony przez Mercedesa ma rozbudzić zainteresowanie nowym Unimogiem, który przechodzi właśnie testy za kołem podbiegunowym. Firma postanowiła wyręczyć dziennikarzy specjalizujących się w robieniu fotek z ukrycia i... sama je zrobiła.
ZOBACZ TAKŻE: Mercedes Zetros 6x6 – marmury na podłogach
Unimogowi nie wystarczała „nasza” zima i na jazdy testowe wyruszył aż do Finlandii, w okolice Rovaniemi. Tam klimat wciąż oferuje -30 stopni Celsjusza (czyli u nas wcale nie jest aż tak źle!).
Ciężarówka zalicza próby w rejonach górskich, w zaspach, śniegu i lodzie, i podobno wyniki osiąga pozytywne (np. bez problemu odpala przy -25 st. C). To dobrze wróży na przyszłość, zwłaszcza że pomyślnie zaliczyła już testy w Granadzie przy +45 stopniach Celsjusza i w górach Sierra Nevada na wysokości ponad 2500 m n.p.m.
Wygląd nowego Unimoga skrywa się jeszcze pod kamuflażem, ale producent zapewnia o dużych zmianach w stylistyce auta – zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych. Najważniejszy w nowym Unimogu będzie jednak jego silnik – diesel BlueTec-6 spełniający normy emisji Euro 6, które wejdą w życie 1 stycznia 2014 roku. Premiera ciężarówki odbędzie się nieco wcześniej – jesienią 2013.
MM
ZOBACZ TAKŻE: Mercedes Zetros 6x6 – marmury na podłogach
Unimogowi nie wystarczała „nasza” zima i na jazdy testowe wyruszył aż do Finlandii, w okolice Rovaniemi. Tam klimat wciąż oferuje -30 stopni Celsjusza (czyli u nas wcale nie jest aż tak źle!).
Ciężarówka zalicza próby w rejonach górskich, w zaspach, śniegu i lodzie, i podobno wyniki osiąga pozytywne (np. bez problemu odpala przy -25 st. C). To dobrze wróży na przyszłość, zwłaszcza że pomyślnie zaliczyła już testy w Granadzie przy +45 stopniach Celsjusza i w górach Sierra Nevada na wysokości ponad 2500 m n.p.m.
Wygląd nowego Unimoga skrywa się jeszcze pod kamuflażem, ale producent zapewnia o dużych zmianach w stylistyce auta – zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych. Najważniejszy w nowym Unimogu będzie jednak jego silnik – diesel BlueTec-6 spełniający normy emisji Euro 6, które wejdą w życie 1 stycznia 2014 roku. Premiera ciężarówki odbędzie się nieco wcześniej – jesienią 2013.
MM