TERENOWO.PL to założony w 2007 roku portal motoryzacyjny poświęcony pojazdom i sportom off-roadowym. Popieramy wyłącznie legalną jazdę w terenie, sprzeciwiając się bezmyślnemu niszczeniu przyrody, rozjeżdżaniu szlaków turystycznych i płoszeniu zwierząt. Chcesz pokazać, jakim jesteś off-roaderem? Zapisz się na rajd i stań do rywalizacji z innymi zawodnikami.
Po Defenderze i Gelendzie nieszczęście spadło na Patrola. Kolejna kultowa terenówka doczekała się swej wizji „godnej XXI wieku”. Wizji bliskiej niestety profanacji. I jak tu nie stać się off-roadowym konserwatystą???
Land Rover DC100 czy Mercedes Ener-G-Force zwiastowały to, co wydaje się być nieuchronne. Producenci będą dążyli, by ich samochody wyglądały „modnie” i „nowocześnie”, co w praktyce oznacza futurystyczne, agresywne kształty, duże koła i ponadprzeciętne gabaryty. Staromodne kanty mimo wszystko jakoś bardziej nam się podobają.
ZOBACZ TAKŻE: Land Rover DC100 – inteligentny wojownik. Nowe fakty i zdjęcia z realu | Zaire 2035, czyli terenówka przyszłości wg National Geographic | Ener-G-Force, czyli Mercedes G z roku 2025
Równie „modny” jest Nissan X-Patrol SUV – dzieło Samira Sadikhova z Azerbejdżanu, który studiował na IED (Istituto Europeo di Design) w Turynie, co oznacza, że facet ma pojęcie o aktualnych trendach panujących w świecie. Widać to zresztą, gdy porównamy X-Patrola z Ener-G-Force'm – oby wozy mają wiele wspólnego.
Czy w parze z nowoczesnym wyglądem pójdzie innowacyjna technika? To z pewnością stanowi już większe wyzwanie, bo nie sprowadza się jedynie to zabawy ołówkiem na desce kreślarskiej (lub w Corelu). Nowa Gelenda ma posiadać napęd wodorowy, DC100 będzie wyposażony w skanery informujące o przeszkodach, a nawet głębokości przeprawy wodnej... Brzmi to interesująco, ale czy technika poradzi sobie z naturą? Już nie możemy doczekać się testów porównanych, w których Willys czy Patrol 160 staną w szranki ze swoimi wnukami.
MM
Land Rover DC100 czy Mercedes Ener-G-Force zwiastowały to, co wydaje się być nieuchronne. Producenci będą dążyli, by ich samochody wyglądały „modnie” i „nowocześnie”, co w praktyce oznacza futurystyczne, agresywne kształty, duże koła i ponadprzeciętne gabaryty. Staromodne kanty mimo wszystko jakoś bardziej nam się podobają.
ZOBACZ TAKŻE: Land Rover DC100 – inteligentny wojownik. Nowe fakty i zdjęcia z realu | Zaire 2035, czyli terenówka przyszłości wg National Geographic | Ener-G-Force, czyli Mercedes G z roku 2025
Równie „modny” jest Nissan X-Patrol SUV – dzieło Samira Sadikhova z Azerbejdżanu, który studiował na IED (Istituto Europeo di Design) w Turynie, co oznacza, że facet ma pojęcie o aktualnych trendach panujących w świecie. Widać to zresztą, gdy porównamy X-Patrola z Ener-G-Force'm – oby wozy mają wiele wspólnego.
Czy w parze z nowoczesnym wyglądem pójdzie innowacyjna technika? To z pewnością stanowi już większe wyzwanie, bo nie sprowadza się jedynie to zabawy ołówkiem na desce kreślarskiej (lub w Corelu). Nowa Gelenda ma posiadać napęd wodorowy, DC100 będzie wyposażony w skanery informujące o przeszkodach, a nawet głębokości przeprawy wodnej... Brzmi to interesująco, ale czy technika poradzi sobie z naturą? Już nie możemy doczekać się testów porównanych, w których Willys czy Patrol 160 staną w szranki ze swoimi wnukami.
MM