TERENOWO.PL to założony w 2007 roku portal motoryzacyjny poświęcony pojazdom i sportom off-roadowym. Popieramy wyłącznie legalną jazdę w terenie, sprzeciwiając się bezmyślnemu niszczeniu przyrody, rozjeżdżaniu szlaków turystycznych i płoszeniu zwierząt. Chcesz pokazać, jakim jesteś off-roaderem? Zapisz się na rajd i stań do rywalizacji z innymi zawodnikami.
Przyzwyczailiśmy się już do napisu „Land Rover” na masce modelu Discovery. Od przyszłego roku samochody, które będą opuszczały fabrykę, będą epatowały jednak napisem „Discovery”, a z drzwi bagażnika zniknie numer „4” widniejący dotąd obok nazwy auta. To subtelne zmiany, którymi producent chce zwrócić uwagę na zmodernizowaną wersję swojej terenówki.
Nowości jest jednak więcej. Nowe „Disco” przede wszystkim zauważalnie odmłodniało – ma nową atrapę chłodnicy, zderzak i kształt lamp, które ponadto zwracają uwagę LED-owym pasem świateł do jazdy dziennej. Klienci będą mieli również do wyboru dwa nowe projekty alufelg.
Facelifting ogranicza się nie tylko do zmian w szacie zewnętrznej, ale również dotyczy poprawionej konstrukcji silnika. W 3-litrowym SDV6 ograniczono emisję dwutlenku węgla z 230 do 213 g/km, co wiąże się z obniżonym o 0,5 l spalaniem, które wynosi obecnie 8 l/100 km w cyklu mieszanym. Wszystkie modele Discovery będą wyposażone w 8-biegową skrzynię automatyczną ZF.
Disco 2014 wyposażone będzie również w nowe systemy kontroli i bezpieczeństwa wspomagające kierowcę, takie jak np. Wade Sensing (sensory umieszczone w lusterkach informują o poziomie wody, przez którą przejeżdża pojazd, co ma być przydatne zwłaszcza w warunkach ograniczonej widoczności i oczywiście w nocy), Blind Spot Monitoring (system monitorowania martwego pola widzenia w lusterku) czy Closing Vehicle Sensing (system ostrzegający przed szybkim zbliżaniem się z tyłu innego pojazdu, który może nas zaskoczyć w razie zmiany pasa jazdy).
MM
Nowości jest jednak więcej. Nowe „Disco” przede wszystkim zauważalnie odmłodniało – ma nową atrapę chłodnicy, zderzak i kształt lamp, które ponadto zwracają uwagę LED-owym pasem świateł do jazdy dziennej. Klienci będą mieli również do wyboru dwa nowe projekty alufelg.
Facelifting ogranicza się nie tylko do zmian w szacie zewnętrznej, ale również dotyczy poprawionej konstrukcji silnika. W 3-litrowym SDV6 ograniczono emisję dwutlenku węgla z 230 do 213 g/km, co wiąże się z obniżonym o 0,5 l spalaniem, które wynosi obecnie 8 l/100 km w cyklu mieszanym. Wszystkie modele Discovery będą wyposażone w 8-biegową skrzynię automatyczną ZF.
Disco 2014 wyposażone będzie również w nowe systemy kontroli i bezpieczeństwa wspomagające kierowcę, takie jak np. Wade Sensing (sensory umieszczone w lusterkach informują o poziomie wody, przez którą przejeżdża pojazd, co ma być przydatne zwłaszcza w warunkach ograniczonej widoczności i oczywiście w nocy), Blind Spot Monitoring (system monitorowania martwego pola widzenia w lusterku) czy Closing Vehicle Sensing (system ostrzegający przed szybkim zbliżaniem się z tyłu innego pojazdu, który może nas zaskoczyć w razie zmiany pasa jazdy).
MM