TERENOWO.PL to założony w 2007 roku portal motoryzacyjny poświęcony pojazdom i sportom off-roadowym. Popieramy wyłącznie legalną jazdę w terenie, sprzeciwiając się bezmyślnemu niszczeniu przyrody, rozjeżdżaniu szlaków turystycznych i płoszeniu zwierząt. Chcesz pokazać, jakim jesteś off-roaderem? Zapisz się na rajd i stań do rywalizacji z innymi zawodnikami.
Gemballa, niemiecki tuner specjalizujący się w przeróbkach Porsche, na wystawie w Dubaju zaprezentował autorską wizję Cayenne’a, który w sprzedaży występować będzie pod nazwą Tornado.
Gemballa Tornado po raz pierwszy pokazany został na wystawie Top Marques w Monako. Jak widać, dobór miejsc, które słyną z zamożnych mieszkańców, nie jest przypadkowy. Cena auta zapewne też będzie wyjątkowa...
Pomysł Gemballi na stuningowanie Cayenne’a może się jednak podobać. Auto dostępne będzie w dwóch wersjach silnikowych – 580 KM (850 Nm) oraz 721 KM (1000 Nm). Mocy więc mu nie brakuje, a w panowaniu nad nią kierowcę wspomagają wyczynowe hamulce Brembo.
Atutem Tornado jest również jego masa – niższa niż w seryjnym Porsche dzięki zastąpieniu fabrycznych części karoserii (jak maska, drzwi czy zderzaki) ich lekkimi odpowiednikami wykonanymi z włókna węglowego. W ten sposób Cayenne’a udało się odchudzić o 70 kg, jednocześnie wyposażając go w elementy poprawiające jego aerodynamikę i wygląd.
Samochód – trzeba przyznać – ma unikatowy charakter, a jego wyjątkowość podkreśla plan ograniczenia produkcji do zaledwie 30 egzemplarzy. Liczba nie jest przypadkowa – Gembella świętuje właśnie 30-lecie swego istnienia. Fajny (auto)prezent.
KL
Gemballa Tornado po raz pierwszy pokazany został na wystawie Top Marques w Monako. Jak widać, dobór miejsc, które słyną z zamożnych mieszkańców, nie jest przypadkowy. Cena auta zapewne też będzie wyjątkowa...
Pomysł Gemballi na stuningowanie Cayenne’a może się jednak podobać. Auto dostępne będzie w dwóch wersjach silnikowych – 580 KM (850 Nm) oraz 721 KM (1000 Nm). Mocy więc mu nie brakuje, a w panowaniu nad nią kierowcę wspomagają wyczynowe hamulce Brembo.
Atutem Tornado jest również jego masa – niższa niż w seryjnym Porsche dzięki zastąpieniu fabrycznych części karoserii (jak maska, drzwi czy zderzaki) ich lekkimi odpowiednikami wykonanymi z włókna węglowego. W ten sposób Cayenne’a udało się odchudzić o 70 kg, jednocześnie wyposażając go w elementy poprawiające jego aerodynamikę i wygląd.
Samochód – trzeba przyznać – ma unikatowy charakter, a jego wyjątkowość podkreśla plan ograniczenia produkcji do zaledwie 30 egzemplarzy. Liczba nie jest przypadkowa – Gembella świętuje właśnie 30-lecie swego istnienia. Fajny (auto)prezent.
KL