Prolog Duna Aszfalt Kupa Bugac 2015. Polska husaria

Znakomicie rywalizację w rajdzie Duna Aszfalt Kupa Bugac 2015 rozpoczęły polskie załogi, które uplasowały się w czołówce klasyfikacji. Liderem rajdu po prologu jest jednak Węgier – Imre Fodor startujący Fordem Rangerem.

Walkę w I rundzie Mistrzostw FIA CEZ, która zarazem inauguruje zmagania o Mistrzostwo Węgier, Marcin Łukaszewski i Magda Duhanik zapoczątkowali, zdobywając 3. miejsce na prologu, a Piotr Białkowski i Andrzej Kołodziej – plasując się na miejscu 4. Do zwycięzcy Polacy stracili odpowiednio 4 i 8 sek. Łukasz Lechowicz oraz Łukasz Solecki prowadzą w grupie T2, w której nie mają jednak rywali.

- Na trasie prologu było mnóstwo piasku i spodziewamy się, że podobne warunki czekają nas również na kolejnych odcinkach specjalnych – mówi Magda Duhanik. - Konkurencja jest bardzo mocna. W rajdzie startuje wielu bardzo dobrych kierowców oraz doskonałe auta, więc nastawiamy się na walkę o każdą sekundę.

- Trasa prologu był szybka i wąska, z licznymi drzewami rosnącymi tuż po jej bokach – komentuje Piotr Białkowski. - Poszło nam dobrze. To był mój pierwszy oes z nowym pilotem, którego muszę jeszcze poznać, ale myślę, że osiągnęliśmy dobry wynik. W grupie T1 jeździ się dużo szybciej niż w TH. Jest to mój dopiero drugi występ w T1, musimy się jeszcze wiele nauczyć, ale już robimy postępy.

W sobotę zawodnicy rywalizujący w Duna Aszfalt Kupa Bugac 2015 dwukrotnie pokonają oes o długości 110 km, a w niedzielę czeka ich finałowy etap o długości 94 km.

AK, fot. 4x4 Hungary

Duna Aszfalt Kupa Bugac 2015 - wyniki prologu:

Lp.
Kierowca
Pilot
Pojazd
Kraj

Grupa

Czas

Strata

1.
FODOR Imre
VASS Gergely
Ford
HUN
T1.1.3
00:06:48
-
2.
FEKETE Antal
TÓTH György
Toyota
HUN
T1.1.3
00:06:52
+ 00:00:04
3.
LUKASZEWSKI Marcin
DUHANIK-Persson Magdalena
BMW
POL
T1.2.3
00:06:52
+ 00:00:04
4.
BIALKOWSKI Piotr
KOLODZIEJ Artur
Hummer
POL
T1.1.2
00:06:56
+ 00:00:08
5.
KORDA Erik
NYÍRFÁS Yulianna
Mitsubishi
HUN
T1.1.3
00:06:58
+ 00:00:10
6.
GARAMVÖLGYI Zoltán
SZABÓ Barbara
Nissan
HUN
T1.1.3
00:07:05
+ 00:00:17
7.
PORIZEK Zdenek
SYKORA Marek
Hummer
HUN
T1.1.2
00:07:18
+ 00:00:30
8.
FAZEKAS Károly
SZENÁKI László
BMW
HUN
T1.2.3
00:07:18
+ 00:00:30
9.
OUREDNICEK Tomas
VACULIK Pavel
Hummer
CZE
T1.1.2
00:07:30
+ 00:00:42
10.
HANGODI Zoltán
 
Yamaha
HUN
T3
00:07:32
+ 00:00:44
11.
MURCZIN Zsolt
BAGICS Róbert
Mitsubishi
HUN
T1.1.3
00:08:12
+ 00:01:24
12.
KAPOSI Zoltán
CANADIC Poór Sonja
Nissan
HUN
T1.2.3
00:08:16
+ 00:01:28
13.
LECHOWICZ Lukasz
SOLECKI Lukasz
Nissan
POL
T2.2.2
00:10:30
+ 00:03:42
14.
JUHÁSZ Gábor
 
Polaris
HUN
T3
00:30:31
+ 00:23:43

 

Prolog Duna Aszfalt Kupa Bugac 2015.

Znakomicie rywalizację w rajdzie Duna Aszfalt Kupa Bugac 2015 rozpoczęły polskie załogi, które uplasowały się w czołówce klasyfikacji. Liderem rajdu po prologu jest jednak Węgier – Imre Fodor startujący Fordem Rangerem.

Walkę w I rundzie Mistrzostw FIA CEZ, która zarazem inauguruje zmagania o Mistrzostwo Węgier, Marcin Łukaszewski i Magda Duhanik zapoczątkowali, zdobywając 3. miejsce na prologu, a Piotr Białkowski i Andrzej Kołodziej – plasując się na miejscu 4. Do zwycięzcy Polacy stracili odpowiednio 4 i 8 sek. Łukasz Lechowicz oraz Łukasz Solecki prowadzą w grupie T2, w której nie mają jednak rywali.

- Na trasie prologu było mnóstwo piasku i spodziewamy się, że podobne warunki czekają nas również na kolejnych odcinkach specjalnych – mówi Magda Duhanik. - Konkurencja jest bardzo mocna. W rajdzie startuje wielu bardzo dobrych kierowców oraz doskonałe auta, więc nastawiamy się na walkę o każdą sekundę.

- Trasa prologu był szybka i wąska, z licznymi drzewami rosnącymi tuż po jej bokach – komentuje Piotr Białkowski. - Poszło nam dobrze. To był mój pierwszy oes z nowym pilotem, którego muszę jeszcze poznać, ale myślę, że osiągnęliśmy dobry wynik. W grupie T1 jeździ się dużo szybciej niż w TH. Jest to mój dopiero drugi występ w T1, musimy się jeszcze wiele nauczyć, ale już robimy postępy.

W sobotę zawodnicy rywalizujący w Duna Aszfalt Kupa Bugac 2015 dwukrotnie pokonają oes o długości 110 km, a w niedzielę czeka ich finałowy etap o długości 94 km.

AK, fot. 4x4 Hungary